woensdag 18 juni 2014

Flower Power Toys

Naast meubels en decoraties geef ik ook graag (oud) speelgoed een nieuw leven. In de kringloop kwam ik een prachtige vintage poppenwandelwagen tegen. Ik zag dat het een flinke uitdaging was deze opnieuw te bekleden i.v.m. de verbindingen tussen de onderdelen. Deze zijn niet los te krijgen. 
 

Zo zag het wagentje er uit voordat Pimpish het onder handen nam.


 
 
En dit is wat ik er van gemaakt heb
 
 
zo ging ik te werk:
 
Dit moderne retro stofje komt van Ikea. 
 
 
 Het is een vrij lastig en tijdrovend klusje om precies rondom de verbindingen te werken.



De elektrische tacker is je beste vriend wanneer je gaat stofferen.

 
 
Het matrasje is aan de ene zijde rood en aan de andere zijde zie je oranje ruitjes. Hier mag je deze twee intense kleuren combineren.
 


De jonge poppenmoeder begint al aardig enthousiast te worden.



Bij zo een leuke wagen hoort natuurlijk ook een luiertas.

 


 

 
 
Eén van de baby's mag alvast een ritje maken en ligt er tevreden bij  
.
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen of reacties?