woensdag 22 januari 2014

Moodboard: Fruits 'n Shadow

Regelmatig post ik zelfgemaakte moodboards 
met uiteenlopende woonsferen ter inspiratie.
 
Inspiratie voor een restaurant in een loft. De basis zo puur (ongeroerd) mogelijk laten.  Gebruik van verschillende meubels kan toch heel rustig over komen als je de truck van "herhaling" gebruikt. Enkele frisse (contrasterende kleuren) zorgen voor een onderbreking van het vele wit.
Persoonlijk zou ik voor een nog grotere "kleurexplosie" gaan wat betreft de accessoires. Je zou hier ook kunnen overwegen het plafond of in ieder geval de balken een donkere kleur kunnen geven. Dit zorgt voor een spannender en dramatisch effect.
Het programma waarmee ik de boards maak, kon mij daar echter niet helemaal in bedienen. Desondanks vind ik het zelf wel een hip en eigentijds concept.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Vragen of reacties?